Sidor

fredag 11 mars 2011

Piggelin





Idag mår jag mkt bättre, jag har näst intill sovit non stop de senaste 2 dygnen. Det blev ingen träning för mig vare sig i onsdags eller igår. Koppen orkade helt enkelt inte. Har fotfarande ont i halsen men jag känner mig pigg nu.
Kommer "bara" ta en lång promenad med Alice innan jag går till jobbet det får räcka för nu.
Måttbandet var "snällt" mot mig härrom dagen, så det gör att jag också känner mig lättare i sinnet nu när vågen inte pekar neråt.
Igår försvann våren en stund för det började snöa....suck! Men idag verkar den ha återvänt....hoppas det håller i sig för jag är innerligt trött på detta gråa, trista och kalla elände.

Jobb hela helgen, melodifestivalen på lördag och innan dess kalas för goda vänners dotter. Ja, som vanligt är det späckat med aktiviteter, och för utom detta så jobbar jag ju. Som vanligt....

4 kommentarer:

L8 sa...

Vad skönt att du är bättre! Jag vågar knappt säga vad jag ska göra imorgon... Pyssla hela dagen på annan ort :)
Jag ska försöka fota våra marsipanverk också. Det blev en kanin - i mitt fall en kaninkatt ;), en kyckling - i Vibbesfall en mullvad ;), en höna och ett ägg med en kanin på.
Vi saknade dig!
Ha en bra "jobbehelg"!
ramis

L8 sa...

Kramis menar jag så klart...

Susanne sa...

Krya på dig ordentligt nu och ha en trevlig helg!!!
Kramizar

Kati sa...

Skönt att du känner dig något bättre...krya på dig.

Kramar från Kati

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...