Sidor

söndag 13 mars 2011

Pååppjuuulöööör?

Jaha, då var det svenska bidraget till Eurovisionen utsett. Sonen är överlycklig och han är säkert i gott sällskap av alla jämnåriga kids där ute. Min åsikt? Ja, det är en klämkäck låt som sätter sig, han är duktig på att dansa och har "den där blicken" som säkert många tonårstjejer faller för. Det var INTE låten jag röstade på, jag röstade på Sanna Nielsen.
Det var många bra låtar i årets final, jag gillade Sara Varga, The Monikers låt växer mer och mer för varje gång jag hör den och jag vet nu vilka våren och sommarens radioplågor kommer vara. Men men vi får se om Eric Saade kan få en bra placering i Düsseldorf.  Men ett råd....öva på uttalet Eric....."pååpjuuulöööör" låter inte så najs.....

Sitter här med min havregröt och mår inget vidare.  Mådde något bättre igår och tänkte "yes, nu kan jag börja träna igen" men jag vaknade imorse med skallebank, frös till tusen och har nyst hela morgonen. Sonen går också runt och nyser och maken har ont i öronen. Jag vill va friskt! Jag har varken ord, tid eller lust med sånt här trams!

Ska i alla fall ta mig i kragen och gå några kilometer med primadonnan nu, både hon och jag behöver röra på oss....om inte annat för att få igång värmen i kroppen.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Annika Strandberg sa...

Krya på dig gumman!!! kram kram

Lena sa...

Jag har fortfarande inte hört ett enda av bidragen så jag kan inte säga om rätt låt vann eller inte... Hoppas du mår bättre snart. Jag personligen tror ju att du skulle må bättre fortare om du inte gick och jobbade när du var sjuk, men det är ju bara vad jag tror... Kram

Unknown sa...

Jag håller med dig!

Gillade också Sara, men den var nog inte helt eurovision-aktig. Dock kommer jag lyssna sönder låten här hemma.

Mina favoriter vet du ju redan =)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...