Sidor

onsdag 16 mars 2011

Bloggutmaning

Denna utmaning anammar jag med start imorgon. Häng på vettja!

Dag 01 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 02 - I mina öron när jag tränar
Dag 03 – Mitt stjäntecken
Dag 04 - Målet med min träning/därför tränar jag
Dag 05 – Favoritsaker
Dag 06 - Favoritidrott
Dag 07 - Då mår jag som bäst
Dag 08 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 09 – Mitt måtto
Dag 10 - Favoritövning/träning
Dag 11 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 12 – Dåliga vanor och laster
Dag 13 – Barndomsminne
Dag 14 - Favoritmellis
Dag 15 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 16 - Så här kan en matdag ut för mig
Dag 17 – Mina dåliga sidor
Dag 18 - Favoritmat 
Dag 19 - Kändisblogg jag följer
Dag 20 – Mitt hem
Dag 21 - Min favoritfrukost
Dag 22 – Det här får mig att gråta
Dag 23 - Mitt bästa kosttips
Dag 24 - Första bloggen jag började följa
Dag 25 - Då tränar jag allra helst
Dag 26 - Då älskar jag att blogga
Dag 27 - Detta skulle jag vilja utöva
Dag 28 – Min favoritplats
Dag 29 - Fördelar jag fått tack vare bloggen
Dag 30 - Saker jag saknar
Dag 31 - Hälsa för mig
Dag 32 - En fredagskväll unnar jag mig gärna
Dag 33 - Så sover jag
Dag 34 - Där tränar jag helst
Dag 35 - Favoritlivsmedel
Dag 36 - Då hatar jag att blogga
Dag 37 - Detta tränar jag allra helst i
Dag 38 - Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst
Dag 39 – 10 dödssynder
Dag 40 - Detta klara jag mig inte utan

1 kommentar:

Lena sa...

Det låter kul! Jag tror att jag hänger på!

Kram å ha en bra dag! Hoppas du mår bättre.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...