Sidor

måndag 28 mars 2011

Dåliga vanor och laster

Dag 12 av Bloggutmaningen

Jag röker inte och har aldrig gjort. Tar gärna ett glas vin (rött) då och då. Godis äter jag sällan, men om jag gör det så är det gärna en malacofisk eller två.
Biter på naglarna och nagelbanden när jag är nervös.....förr gjorde jag det alltid. Enligt maken dricker jag för mkt kaffe.....det är däremot inget som stör mig. Kan stundtals överkonsumera Red Bull sugarfree....säkert i ett försök att dra ner på kaffet......(host host).
Några laster har jag inte bortsett från mitt kaffedrickande.

Antingen har jag en dålig insikt i mig själv o mina ovanor eller så är det inte så tokigt i alla fall :)

Vad har DU för dåliga vanor eller laster

1 kommentar:

scrapmoster sa...

hahahaha, du är rolig du!! Härligt inlägg!!

Kramen i

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...