Sidor

måndag 21 mars 2011

Det kom en överraskning

Idag har jag bara legat, sovit och faktiskt tyckt mkt synd om mig själv. Jag är trött på att vara sjuk, trött på att behöva medicinera och vara så trött. Jag var mitt uppe i mina "tycka synd om mig själv"-tankar när jag hörde att posten kom. Knallade ut och hämtade den och vet ni vad jag fick? En PIF från söta Lotta
Ser ni det söta "rosa bandet". Klockrent!
Dessa underbara biljetter fick mig att le med hela ansiktet och var precis den uppmuntran jag behövde.
Och baksidan pryddes av Lottas egen stämpel
Det fantastiska kortet med den annorlunda vikningen hade en klockren text för mig

Kolla vikningen
Tusen tack Lotta! O nej, jag har inte glömt din....den kommer....

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ååååh perfekt uppmuntran!

Evas Pyssel sa...

Vilken underbar omtanke !!! Kram Eva

scrapmoster sa...

Ser ju jättefin ut men jag tror jag behöver en förklaring till vad det är, hur de är gjorda, vad tanken är bakom och ja, du fattar säkert. Det verkar nämligen som en perfekt present att ge bort och jag letar efter en sån present att ge bort till min kompis i maj.

Kramen i

Susanne sa...

Verkligen en fin uppmuntran av Lotta...förstår att du är glad för dem...jättefint!
Ha en fortsatt uppmuntrande vecka!
Kramizar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...