Sidor

lördag 5 mars 2011

2 Blog Awards

Har fått en fin award av Susanne
Det innebär vissa förpliktelser och regler med en Award, men dessa är enkla.
Denna Award ska ges vidare till 3-5 bloggare som jag tycker förtjänar Awarden, valet ska motiveras.

Har även fått en award av Skogstokiga Petra 

Jag ska skicka den vidare till 8st bloggare och skriva 8 saker om mig själv. Så jag kombinerar de båda awarderna (ja vet....så heter det inte....) och skickar vidare till:

Lena - för att jag gillar henne och hennes blogg. Det är den enda bloggen jag läser varje morgon innan jag åker till jobb....kanske för att hon är den som är uppe lika tidigt som jag och också bloggar i ottan, precis som jag ;)
Annika - för att vi delar samma resa och kärlek till kläder och andra vackra ting
Maribella - för att hon är en inspirerande person vars blogg jag gärna återkommer till för goda skratt, peppning och kul läsning.
Kiqi - en soulsister helt enkelt!
Tjock & Chic - för att jag beundrar hennes kamp mot kilona.
Nina - alltid glad och positiv!
Cathrin - en inpirerande och kreativ scrapsyster
Christina - ännu en scrapsyster vars alster är otroliga och får det till att suga till i scraptarmen ;)

Här kommer 8 saker om själv:
  1. Jag älskar guld och hade gärna haft mer av denna ädla metall ;)
  2. Jag gillar inte choklad men tar gärna en malaco fisk
  3. Sen jag gick ner i vikt har jag blivit en riktig frysekylling (för er norr om Lund så innebär det att jag blivit frusen av mig)
  4. Att scrappa är min egenterapi som jag började med strax efter att jag blev sjuk i bröstcancer 2006
  5. Jag älskar ordning och reda....utom på mitt skrivbord....där råder kreativt kaos
  6. Om jag måste välja mellan kaffe med mjölk och ett glas rödvin (jag älskar båda) så väljer jag helt klart KAFFE!
  7. Jag kollar sällan på tv....gör jag det är det oftast på fredagar eller lördagskvällar när hela familjen sitter samlad framför tex idol eller let's dance. 
  8. Jag har alltid varit intresserad av kläder, mode och makeup - så NEJ det är inget nyvunnet intresse pga min viktnedgång. Sen är det onekligen roligare att shoppa kläder nu....även om jag fortfarande undviker att handla kläder i affärer....att shoppa online är min livlina. 
Nä, nu måste jag äta frulle för att om någon timme kunna delta i ett indoor walkingpass på F&S. Ciao!

    3 kommentarer:

    Unknown sa...

    Åh jag har precis gjort den, men TAAAACK!

    http://babymama-2009.blogspot.com/2011/02/atta-saker.html

    Kraaaam

    Lena sa...

    Tack så jättemycket, nu gav du mig något att fundera på... Kram

    Nina sa...

    Tack så mycket :o)

    Kramiz

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...