Sidor

onsdag 9 mars 2011

Morron!

Tidig morgon som vanligt, men det är ljusare vilket är glädjande. Fåglarna kvittrar glatt vilket värmer i hjärtat och lättar mitt sinne avsevärt.
Det är fortfarande kallt men det spelar ingen roll just nu för när solen tittar fram värmer den gott, då gäller det att befinna sig i lä och låtsas som om man befinner sig någon annan stans.
Om allt går som det ska blir det indoor walking för mig ikväll igen, sååå kul! Den här gången ska jag ta i ännu mer än sist - nu vet jag ju vad som väntar.
Nä, nu måste jag rusa till bussen, har en lång dag framför mig.
Ha de!

4 kommentarer:

Lena sa...

Är det ljusare i Skåne än här i Göteborg? Här är det forfarande becksvart... Nu skall tydligen skitväder komma hitåt med snö och mera kyla. Vill inte. Vill inte. Vill inte.
Får se om det blir någon träning av för mig idag, hoppar nog simningen tills symptomen försvunit. Fick "medusiner" igår men de har inte börjat verka än.
Kram å ha en bra dag!

Maribella sa...

Bra tänkt!
Här är det ljust vid kl 6, och det är underbart tycker jag!
Ha en bra dag!

Helene sa...

Visst är det så mycket lättare att gå upp när det är lite ljusare på morgonen och framför allt när solen skiner = ))
Man blir så glad.
Ha en fin dag.
Kram Helene.

Christer sa...

Underbart att ljuset kommer smygandes :) Bara värmen kan komma också samt att det slutade komma snö.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...