Sidor

fredag 4 mars 2011

Min nya vårjacka

Jag lever på hoppet och fokuserar på den kommande våren....även om den just nu känns VÄLDIGT avlägsen. Igår hämtade jag ut min vårjacka

Jag är glad att jag lyssnade på maken och köpte en strl mindre än jag först hade tänkt....för den satt som en smäck :)
Idag är jag ledig och ska tillbringa morgonen på F&S, sen en sväng till käftis för att därefter ha en mysig em med sonen som själv önskat få sova över hos morfar och mormor. Vad jag nu ska göra med min barnlediga kväll vet jag inte....maken är ju iväg på kompetenshelg med jobb. Har en del idéer, får se om jag kan "sälja in dem" till några tilltänkta parter ;)
Imorgon bitti är det Indoor Walking för min del på F&S vilket jag ser fram emot. Någon som testat? Sen är det kalas för pappa som fyller år, ser vi fram emot. På söndag ska vi en tur till hem och villa mässan som är i full gång här i Malmö, därefter simträning med sonen. Som vanligt fullt upp när man är ledig.
Vad händer hos er i helgen?

9 kommentarer:

Lena sa...

Jag vill se dig i den jackan! Den var ju skitsnygg!! Kram

Petra Maria sa...

Tjohej tjejen!
Jackan e ju hur läcker som helst!

Jag har något till dig i min blogg.
Massor av Skogstokiga kramar
från mig

Unknown sa...

SNYGG!!!

Helene sa...

Jag är ledig hela helgen = ))
Jätte-snygg jacka...Var kommer den ifrån ??
Ha en mysig fredag.
Kram Helene.

Anonym sa...

Snygg snyggvart??? Monica

Anonym sa...

kommer du verkligen i den?

Jessica Andersson sa...

snygg!!

Unknown sa...

@Anonym: Hon kom visst i den lika bra som du kommit i din bitterdräkt. Dock har hon utrymme i sin jacka för kreativitet, succe och kärlek. Din dräkt rymmer inget annat än just bitterhet. Trångt som tusan tydligen!!!!

Anonym sa...

SOM OM DU SKULLE KUNNA KOMMA I DEN, NEVER!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...