Sidor

söndag 6 mars 2011

I'm hooked!

Igår  var det premiär för mig på F&S pass Indoor walking (medel). Gud va kul det var!
Instruktören var bra, tydlig och peppande - musiken medryckande. Eftersom jag inte riktigt visste hur passet var uppbyggt tog jag det lite lugnt i början (man vill ju orka hänga med på hela passet). Jag höll instruktörens tempo hela passet och nu med facit i hand hade jag lätt kunnat dra på motståndet mycket mer, för idag känns det toppen i kroppen! Detta är LÄTT ett pass jag kommer boka in mig på flera ggr. Sååå kul!
Har Du testat?

5 kommentarer:

Emma sa...

Kul att höra att du tyckte indoor walking var skoj, jag har funderat på att testa - men det låter ju inte så roligt i "teorin". Med din feedback tror jag dock att jag blir så illa tvungen att prova på :)

Ha en skön söndag!

Chris_P sa...

Det är kanonträning! Kul att du gillade det!! Håller mig själv till bas-passen - det är lagom "nära-döden-upplevelse" för mig ;o)

Tack för awarden! Ska ta tag i den snart!

Ha en fortsatt skön söndag!

kram

Lena sa...

Herrejäklar, det hade jag aldrig orkat. Testade en crosstrainer på Sportlife i måndags och orkade 5 minuter... De är alldeles för stora för mig, jag får gå ner i spagat i varje steg... Kämpa på! Kram

scrapmoster sa...

Nä det här har jag inte provat...
Jag har ju legat lite lågt vad gäller att blogga det senaste och även att läsa i era bloggar men idag har jag uppdaterat mig och vad är det jag läser??? Vad är det för tykna kommentarer då fått? Jag håller med dig - dra åt h-e liksom!! Jackan är jättesnygg PÅ DIG!!! inte på modellen!

Skit i kommentarerna - kan man inte skriva ut sin blogg så är de inget att ha!!

Kramen i

Gobbit sa...

Trevlig blogg med mycket spännade läsning.
ha en bra dag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...