Sidor

söndag 20 mars 2011

Helgens bravader - mera STOMP!

Är helt slut nu efter att ha tillbringat helgen med STOMP. Har inte känt mig helt hundra, men detta var bestämt sedan länge och instruktören är influgen från London så det är bara att gilla läget. Vad har vi gjort då?
Bla detta:

Rören ni ser är sk bookwhakers, tonrör av plast som med sina olika längder är stämda till olika toner, varje ton har en egen färg och man spelar dem genom att slå dem mot något.






Nu ska jag försöka få ner min kroppstemp som jag tror är på väg upp....

4 kommentarer:

Lena sa...

Men jag vill ju se film när DU stompar!! Kram

Anonym sa...

WOW så imponerande. Var det inte svårt?

/Annika

Ulla sa...

Såg er i tidningen idag, Ysta-bo som man är :)

kramar Ulla

Annika Strandberg sa...

Verkar skiitkul! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...