Sidor

måndag 4 maj 2009

Regnig måndag

Som det har regnat inatt! Min gräsmatta är nog glad för den behövde det verkligen! O det fortsätter ösa ner! Kommer se ut som en dränkt katt när jag väl kommer fram till jobb....
Jag är som vanligt uppe med tuppen (05,00) eftersom jag ska med bussen lite i sex.



Helgen har gått alldeles för fort, hade gärna varit ledig någon dag till....men men.
Fortsätter min rivstart och vågen visade härliga -2,3 kg första veckan. Kanon! Följde ju inte menyerna helt och hållet eftersom vi grillat en hel del OCH jag var på tjejmiddag i fredags. Men det har ändå gett resultat! Tjohoooo! Vill du också vara med? Gå in hos Anna o se hur!

Nu måste jag rusa

Ha de bäst

8 kommentarer:

Therése sa...

Åh, det behövs verkligen komma lite regn här! Fast idag ser det ut att bli bra väder igen :/

Lena sa...

Å grattis till -2,3!! Vad jag blir glad för din skull! Och detta trots grillat å tjejmiddag, WOW! Jag hade också gärna varit ledig en dag till eller två... men man får ju inte alltid som man vill. Snart är det dock helg igen. Hoppas du får en bra dag på jobbet. Kram

Anonym sa...

Wow vilket super resultat :)
Ja här har det regnat en hel del oxå i natt:( Men visst det behövdes.
Heja heja

Kram

Malin sa...

Åh vad härligt att det går så bra med din rivstart! Ett stort grattis! Ha en bra dag! Kram

Sockergrynet sa...

Vilken härlig viktminskning!!! Grattis!

mammatess sa...

Grattis. 2 kg är ju massor på bara en vecka. Jag hoppas min rivstart ger lika bra resultat. :)

ulle sa...

Jösses det var inte dåligt att gå ner såpass på en vecka! Duktigt gjort! Vi har av vissa skäl ingen våg hemma så jag kan tack och lov inte väga mig..

xtravaganza sa...

Ingen dålig viktnedgång. Grattis!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...