Sidor

onsdag 27 maj 2009

Grattis Mamma!

Idag fyller min kära mor år, hur mkt tänker jag inte skriva här. Hon firar som ni alla vet i Turkiet med min pappa och min son.
GRATTIS MAMMA!

Skickade ett sms tiiiidigt med texten till ja må hon leva och fick som väntat svar direkt :)

Vilket oväder vi hade här igår kväll! Från att ha varit en klarblå himmel till att bli grå och sen svart på mindre än 15 minuter. Sen öppnade himlen sig och det fullkomligen vräkte ner! Gick knappt att se 1 meter framför sig! Sen kom blixtarna och strax därefter dundrade det på! Ja jisses vilket liv!

Igår när jag var med syrran på stan, på nya Entré för att vara exakt fyndade jag ett par mörkblå capri jeans. Sååå sköna! Det konstiga är att H&M är väldigt stora i sina storlekar! Jag fick ta strl 50 på H&M vilket jag tyckte var konstigt. När jag kom hem jämförde jag dem med ett par jag nyligen köpt på Lindex i strl 46/48, de var lika stora! Mätte samma över midjan och när man la dem på varandra var det inte många millimeter som skillde! Skumt!

Skolan idag, uppsatsen ska lämnas in. Skönt att bli av med den!
I em ska ja faktiskt scrappa som avkoppling. Har massa halvfärdiga kort liggandes som ja vill göra klart. Fick en beställning på ett studentkort. Såååå kul! Jag blir så glad :)
Har beställt Studentbus av Petra, så det ska bli extra kul att färglägga ett nytt motiv!

Nu ska ja ut med Alice. Hasta la vista Souldiggers!

12 kommentarer:

Therése sa...

Ja, det hoppas jag också :) Hon verkar trivas redan nu iaf :)

Therése sa...

Jag kan inte komma på att jag vart orolig för nåt mer än hästköpet osv :/ Känns trist att behöva ha som alternativ att sluta med dieten bara för detta :( Det kanske är någon näring eller så jag saknar? Äter ingen som helst föda. Bara pulver. Går ju runt med världens huvudvärk och känner mig suddig på kvällarna, men det går ju att stå ut med, är värre på kvällarna då andnöden kommer :( Kan ju kanske vara så att jag är stressad och rädd för att misslyckas med viktnedgången också, jag vet inte.

annsan_s sa...

Grattis på födelsedagen! Ha de så bra i Turkiet..Kramizz

annsan_s sa...

Tack så mycket! Jag höll på bli galen, men nu är det fixat iaf.

Kramizz

Daniel sa...

Jag sjunger å hurrar din mor!

nina sa...

jätte söt blogg..följa varann via bloglovin=)?

wicecrew sa...

Nu har jag fixat länken :)
Man får gratulera din mor :P har inte hon någon blogg

nina sa...

har lagt till dig med=)

nina sa...

japp jag vet..jag älskar dom=)

S sa...

Härligt att uppsatsen är klar och bra med nya bralls! :)

Theréz sa...

Måste bara säga att din layout är skitsnygg! :D

Mamma Russin sa...

visst lägger jag till dig på bloglovin..:) jag började även "följa din blogg".. :)

nattis..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...