Sidor

torsdag 21 maj 2009

Kristiflygardag

Röd dag idag, många är lediga men inte vi som är landstingsanställda. Jag ska jobba hela helgen, men känner att det spelar mindre roll eftersom sonen ändå inte är hemma.

Passade systersonen igår. Vilket ös! Haha....han var helt slut när syrran hämtade honom - jag och maken med. Så vi sov gott inatt kan ni tro. Ingen av oss sov nått vidare bra natten innan dess pga det hemska oväder som drog in över stan. Fick in en rejäl power walk med vagnen också, var härligt svettig när vi kom hem. Har glömt hur tugnt det är att putta en vagn....har glömt mkt märker jag. Haha....

Ska skriva klart min uppsats idag innan jag beger mig till jobb. Ska också försöka hinna göra ny matsedel för kommande vecka så vi får handlat allt under helgen. Man vinner mkt på att planera!

Måste slita mig nu, annars blir inget gjort
Ha en bra dag gott folk!

6 kommentarer:

S sa...

Ha en bra dag du med! :)

Malin sa...

Lycka till med uppsatsen och på jobbet idag! Kram

Daniel sa...

Lycka till nu - du fixar det galant!

Tonårsmorsa sa...

Jag har en utmärkelse till dig:

http://tonarsmorsa.se/2009/05/21/utmarkelse-2/

Kram! ♥

SuburbiaLiving sa...

Skönt med långhelg. det har vi också här i USA, men Memorial Day istället för "jesusflewuptoheavenday".

Lycka till med uppsatsen!

Toby sa...

Ja man glömmer lätt vilket tempo det är att vara småbarnsmamma!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...