Sidor

måndag 18 maj 2009

Back to reality

Måndag morgon och it's back to normal. Inte i alla avseenden men nästan....jobb jobb o mera jobb. Plugga plugga och plugga lite till.....men inget hämtande på fritids...
Såååå tomt här hemma. Ingen som pratar så man blir sår i öronen, ingen som kommer mer underbara kommentarer så man baxnar av skratt. Inte heller någon som inte lyssnar och låtsas ha bomull i öronen....
Fick prata med honom i 2 sekunder i lördags, han hade inte tid! "Hej mamma, jag kan inte prata just nu, du förstår jag är i Turkiet, hej då".....jahapp....så jag fick prata med mormor istället....o va frågar hon? "Hur är vädret hemma?" Ja men va tror du?! 30 grader varmt och strålande solsken?! Jaja, allt var i alla fall bra.



Nu måste ja till jobbet
Ha de!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Smyger in och önskar dig en trevlig dag
Kram

Ingela sa...

Förstår att det känns tomt!!

Kram!

Anonym sa...

Hoppas att du inte längtar ihjäl dig efter sonen...

Själv är jag nominerad.. till månadens blogg..

Smyg in på min och följ länken i det här inlägget...

http://pysan.wordpress.com/2009/05/17/jag-ar-nominerad/

Kram Pys

Lena sa...

Men tänk vad mysigt ni skall ha när Alex kommer hem igen!! Det är så du måste tänka!

Kramar

Therése sa...

Hade inte du problem med det tidigare? För jag har ju valt att inte godkänna kommentarerna utan dom skall publiceras på en gång :/ Ska kika så d ej e nåt lurt. Hoppas du haft en bra dag!

Eva sa...

Du ska se att han har det hur bra som helst!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...