Sidor

torsdag 14 maj 2009

GI mellis, vatten o Microlog nominering

Undrar vad alla ni andra BU'are äter för mellanmål? Har lite svårt att variera mig känner jag....
O så undrar jag om ni har några roliga tips på att få i sig denna hemska vätska som heter vatten....jag får tvinga mig själv att dricka det. Jag har en Soda Stream som jag använder, försöker lägga i lite frukt i vattnet eller gurka...men fan...ja tycker inte det är gott.....



Alla tips tas tacksamt emot, även av "icke" GI'are :)

Har ni inget att göra kan ni alltid gå in o rösta på min makes projekt:
Microlog for Best Tool or Utility for Developers!

Alltså kategorin man ska välja är Best Tool or Utility for Developers
Glöm sen inte att trycka på bekräftelselänken du får via mailen!

Over and Out

2 kommentarer:

Annika sa...

Jag brukar köra 1/2+1/2+1/2....
dvs en halv fpk frysta hallon och blåbär (tinade!), en halv burk kesella 1% samt 1/2 burk (250g) minikeso. Ibland strösslar jag ca en tsk krossade linfrön över. Keso och kesella är bra att komplettera sin mellis frukt med...då får du även lite proteiner!

Pulver sa...

Jag har en del tips på smaksatt vatten här: http://viktminskning.blogsome.com/2009/04/26/xtravlcd

Har ni egna tips så tar jag gärna emot dem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...