Sidor

lördag 30 maj 2009

Årets första dopp

Japp, idag tog jag årets första dopp i poolen. 28 grader hade vi fått upp värmen till och det var riktigt hett i luften.

Japp det är mina fossingar ni ser....

O här kommer bildbeviset för er som tvivlade.....

Morgon blir det kalas för mamma som fyllde år i veckan, och så är det mors dag.
Brukar ni fira det?

Robinson finalen vet jag inte vad jag ska tycka om....har inte haft någon favorit detta året så det spelar mig kvittar vem som vann.

Nu ska ja plocka in poolgrejerna, ha de!

8 kommentarer:

ulle sa...

Så härligt det såg ut!

annsan_s sa...

Godmorgon i solen! Snart ska jag iväg och jobba. Hahahaha, jag skrattade så jag höll på trilla
av stolen den är så bra hihihi.

Ha en skön dag.

Kram

Lena sa...

Mina 2 mödrar firas endast med telefonsamtal. Vi har aldrig firat vare sig mors dag, fars dag eller namnsdagar i vår familj. 28°C, så varmt är inte havet som jag kanske skall bada i idag.... Nu skall jag till jobbet. Oj, vann just en svart skinnväska på Tradera för 1 kr :) KRAMAR

Mamma Russin sa...

hej hej..
åhh så skönt det där såg ut!! nu blev jag riktigt avvis... ;)
har ni egen pool?? underbart!!

ha en fin dag idag med morsdag och allt..kramkram

Malin sa...

Åh vad härligt det ser ut! :) I år ska det bli några dopp i pappas pool. Förra året blev det ett :P

Vi firar morsdag men endast med lite fika, ett kort eller ett telefonsamtal.

Filmen vi såg var Natt på museet 2, riktigt bra :)

Kram

Pulver sa...

Är det okey att jag länkar till dig då vi båda är med i Bloggers United?

Mrs M sa...

ÅÅåh, hur underbart ser inte det där ut!

VI "firar" i liten skala.. lite god mat, fika och mys med familjen =)

Kram (grattis igen)

Toby sa...

Gu va härligt det ser ut!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...