Sidor

måndag 25 maj 2009

Fler besökare till din blogg

Klicka på bilden och regga dig och öka trafiken till din blogg. Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar.
För varje ny medlem som ni värvar får ni 200 besökare, 1000 bannervisningar och 1000 textvisningar.




Måndag och jag är ledig efter en jobbig jobbehelg. Fick feber igår men jobbade ändå. Med panodil i kroppen går det mesta. Idag ska ja vila och försöka göra de sista finjusteringarna på uppsatsen.

Va ska ni göra idag?
Ha de!

8 kommentarer:

Therése sa...

Blev medlem där igår :D Verkar kanon!

Anonym sa...

Usch då :(
Då får du ta det lilla lugna idag så inte febern dra iväg uppåt nu då.
Kram

Anonym sa...

Jag ska sova...snart! :) Har jobbat i natt o ska jobba nästa oxå.
Har lite svårt att somna bara just nu.

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Jag får det inte att fungera med bannersen över till min dator.. jag blir så less...

Är det inte det som strular så är det något annat....

Men sidan är bra...

Kram Pysis

Kamilla sa...

OOoj ja, det vore värt att prova!
Men stackars dig med feber :( tur att du får kurera dig idag!
kramkram

Lena sa...

Jobba... kanske åka till ett köpcentrum jättelångt bort (1,5 h med buss) efter jobbet för att köpa en baddräkt. Får se. Ha en skön dag!! Kram

Therése sa...

Hej! Det är helt kört med hästen jag var och provred och ev skulle få hem på foder. Nu hör ägaren av sig och har ändrat sig totalt, och där satt jag och körde flera mil för ingenting. Visst, inte det jag stör mig på angående bilkörningen men just att hon säger att hon vill låna ut hästen och sen ångrar sig :/ Sånt gör mig ledsen och arg. Nu står jag här med en såld häst och utan sällskap till min andra när den sålda väl åker :(

Mamma Russin sa...

haha, jag kom hit via blogplus..;) så det verkar funka..

kram igen..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...