Sidor

fredag 8 maj 2009

Mumsig middag

Har precis mumsat i mig en fräsch härlig middag. Grillad kyckling med mozarella, avocado, olika sallads sorter, lite majs, rädisor, gurka, rödlök och coctail tomater. Över detta ringlades lite olivolja. YUMMY!
Nu är jag mätt och belåten, sonen är redo för äventyr med farmor o farfar i helgen. Alice har lekt av sig på rastplatsen, börjar må lite bättre nu när löpet börjar gå mot sitt slut.
Nu ska jag försöka få i mig lite mer av den där vätskan som ska va så bra....vatten.

Ha en härlig kväll!

4 kommentarer:

Malin sa...

Åh vilken härlig middag :) Gott o lätt!

Pulver sa...

Låter som en helt briljant måltid

Åsa sa...

Önskar dig också en fin helg! Maten låter god.

Jag har druckit vatten med gurka och citron i. Dåligt surrogat för vin.:)

Lena sa...

Låter väldigt mumsigt! Hoppas du hade en skön kväll! Själv låg jag som en dö sill på soffan med bärbara bredvid, kunde hålla koll på allt men ändå lata mig :)

Ha det bra på jobbet idag! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...