Sidor

torsdag 21 maj 2009

Utmärkelse - Sluta aldrig blogga!


Denna fina utmärkelse fick jag av Tonårsmorsan med motiveringen:
Soulsister: För att hon är klok och skriver finstämda inlägg. Dessutom är hon en jäkel på att scrappa
Tack snälla Fatou!

Jag vill ge den vidare till min bröstsyter Pysan för att hon via sin blogg hjälper till att sprida kunskap om bröstcancer och dagligen kämpar mot denna lömska sjukdom. Trots att hon genomgår tuffa behandlingar tvekar hon aldrig att vara ett stöd för andra som kan behöva henne, även om vi är långt borta. Så till dig min vän!

Ha en bra kväll, i Malmö öser det ner och åskar till tusen!

7 kommentarer:

Therése sa...

Tack detsamma :)

Anonym sa...

Tackar för så fina ord...

*torkar en tår*

Kram Pys

Toby sa...

Välförtjänt!

Daniel sa...

Grattis!

Den var du värd.
Och hon!

Lena sa...

Grattis till awarden! Den är du värd. Hoppas du får en bra dag på jobbet. Själv har jag suttit här ett par timmar och läst i kapp alla bloggar jag har försummat den senaste veckan. Din har jag dock läst varje dag, men nu är jag alltså på S och ser ett slut på läsandet... Bussen till mamma går om en timme och jag har inte ens klätt på mig än...

Kramar

Misan sa...

Du e fan värd 100 sådana priser. Diggar din blogg som fan!

Anne sa...

Detta är den snyggaste blogg designen jag har sett!!!
För övrigt är den mycket trevlig att läsa, hit kommer jag igen!
Ha et bra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...