Sidor

fredag 15 maj 2009

Lite nya kort mm

Sonen har landat säkert i Turkiet enligt rapport från min mamma. Allt har gått bra. Bara jag som känner mig tom.

Mötet i skolan gick bra, lugnt och sansat. Jag fick framfört våra åsikter och dessa togs emot på ett bra sätt, även om läraren i fråga gick lite i försvar. Men det blev bra. Vi fick också träffa sonens nya klassföreståndare som han ska ha i 1:an. Efter mötet kände jag mig lugn och samlad. Sååååå skönt! Får prata med med maken om det ikväll, i lugn och ro.

Efter mötet lämnade jag maken på jobb och åkte till syrran som fixade mina naglar. SUPER SNYGGT! Tack Niusia! Har försökt få henne att förstå att hon borde satsa på det för hon har en fallenhet för det. Får se vad som händer.
När jag kom hem hade ja ont i huvudet. Vet inte om det berodde på alla medlen hon använde men men....
Satt och scrappade lite igår. Har ju massa färglagda motiv som ligger och väntar på att bli ihopsatta med alla andra atteraljer.


Stämplarna är i vanlig ordning skogstokiga och färglagda med promarkers. Ser man solflickans glittriga naglar?

visst är den busiga mobilen söt?! Bedårande!

Nu ska jag äta god mat med maken. Ha en trevlig kväll alla Souldiggers ;)

6 kommentarer:

Mrs Mulatt sa...

Han kommer få det så mysigt och härligt där nere ju.. *avis*

Hoppas ni får en mysig kväll ikväll.. själv blir det grillning och så ska de låta (givetvis).

Supersnygga kort btw!

Kram

Eva sa...

Jag skulle ju gärna vilja att du la in en bild på naglarna.
Så klart.

Korten är väldigt fina och du är otroligt pysslig men jag vill se naglarna.

Kram!

Malin sa...

Korten är ju riktigt fina! Speciellt den med mobilen.

Roligt att det gick bra på mötet!

Jag fick klara besked från chefen i alla fall, vilket betyder 10 dagars ledighet för mig efter skolan är slut. Så underbart det ska bli! :)

Kram

S sa...

*ujuj* mina stackars nerbitna små naglar borde verkligen få bli lite ompysslade (istället för uppätna!) *s*

Hopaps ni har en fin kväll!

Ludmilla sa...

Imponerande som vanligt! : )

Eva sa...

Vilken underbar kreativitet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...