Sidor

fredag 29 maj 2009

Nu åker ja

o hämtar sonen! Bara så ni vet!


9 kommentarer:

Therése sa...

Åh, tack :) Visst är min nya pålle fin :)

Malin sa...

Vad roligt! Nu är din längtan över :)

Anonym sa...

Åh vad skönt att äntligen få träffa sonen igen!!!! Hoppas att ni får en mysig dag tillsammans!

Allt är bara bra med mig, känner mig på ett strålande humör trots tandläkarbesöket imorsen...

Kram

Anonym sa...

Åh vad roligt för dig :)
Ha nu en bra dag med sonen ;)
Kram

Mamma Russin sa...

god morgon ...
tack för dina fina kommentarer igår när jag var lite "depp".. :)

men cancer?? har du det?? fyyy, så hemskt..

så fint att din son kommer hem idag så ni får kramas igen.. mys.. :)

tack för ditt tips ang håret.. Nu har mitt hår fått en omgång av det nya shcamopt på morgonen..
Det du skrev är det tabletter eller?

ha en underbar dag!! KRAM

Daniel sa...

Hälsa sonen!

Lena sa...

Hoppas planet inte blev mer försenat... Mys nu ordentligt!! Kram

nina sa...

sv;tack tack..trevlig helg du med=)

Unknown sa...

Kom in på din blogg när jag sökte på GI.
Vad duktig du är som klarar att äta GI :)
Vilken Fin blogg du har!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...