Sidor

fredag 8 maj 2009

Tjaba tjena hallå!



Tjaba tjena hallå! Fredag morgon och ögonen går nästan i kors så trött ja e. Gick och la mig tidigt igår (som jag brukar.....) men ändå.....
Jag äter rätt, jag rör på mig (ok, ingen träning men mkt promenader med Alice) och ser till att sova ordentligt. Men ändå är jag såååå trött! Preparaten hjälper inte, rosenroten o Chisan...känner ingen direkt effekt....
Nog dags att ta ett nytt Hb för att se om det stigit....

Jaja, fredag idag. Härligt! Sonen ska sova hos farmor och farfar. Han har längtat sååå! Vet inte vem som tycker det är roligast, farmor eller sonen. Själv jobbar jag hela helgen och maken fortsätter renovera.

Nu ska jag rusa till bussen. Ha en bra dag

4 kommentarer:

Lena sa...

Det är ju inte bra att du är så trött hela tiden! Bra om du går och kollar dina värden. Hoppas det blir en lugn helg på jobbet och att du får umgås med din familj när du inte jobbar. Jag skall också jobba, men inte hela helgen, bara några timmar i morgon. Sen skall jag promenera (ligger efter i tävlingen nu) och ta det lugnt. Vi hörs kanske på msn snart? Det var länge sen nu... Kramar

Therése sa...

Godmorgon! Mina ögon går också nästan i kors men kanske inte av samma anledning som dina :P Hoppas du får en fin dag! Kram

Toby sa...

Har inte varit inne på ett tag, varit utan dator. Snacka om abstinens!
Ska ta o läsa ikapp här nu, hoppas du snart piggar på dig!
kram vännen!

annsan_s sa...

Tackar vännen!

Ha en skön kväll

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...