Sidor

fredag 15 maj 2009

Fredag hela dagen

Jahapp då var det fredag.
Lämnade sonen hos mormor o morfar igår, de åker till Turkiet tiiiidigt idag och sitter nu på ett plan ner till värmen. Han var hajpad inför resan, hade knappt tid att säga hej då. Själv var jag gråtfärdig. Bara jag tänker på det nu får jag en klump i halsen. Usch! 2 veckor utan honom. Hur fan ska det gå?!
Jaja, nu beger jag och maken oss till möte med sonens skola (rektor, lärare mfl). Skriver mer om det sen.
Tills dess kan ni få gå in och rösta på min makes projekt Microlog. Tryck på den oranga gubben bara.

Välj kategorin Best Tool or Utility for Developers, det kommer sen ett bekräftelsemail så glöm sen inte att trycka på bekräftelselänken!
Röstningen pågår tom 29 maj, endast 1 röst/ e-mail.

Ha de bäst - tack o hej leverpastej

8 kommentarer:

Lena sa...

Saknade dig på msn igår, fast jag satt och chattade med Emma hela kvällen... Livsfarligt, handlade 3 saker till på Tradera... Du kunde ju räddat mig :)

Vi kanske "ses" där i helgen?

Kram och lycka till på sonens skola!

Anonym sa...

Shit, 2 veckor!!! Jag förstår att du var gråtfärdig, vet inte om jag hade klarat mig så länge men vilken kul grej för honom att få följa med mormor och morfar så.

Ha en bra fredag och håller tummarna för ett bra möte med skolan! Kram

S sa...

Vad härligt för sonen att åka på semester, men kan tänka mig att det blir lite jobbigt för er här hemma (man saknar ju de små monstren). Hoppas mötet på skolan går bra!

Therése sa...

Vad skönt för din son att åka till värmen :D Mina föräldrar kom hem därifrån igår morse och dom hade haft underbart väder :)

Malin sa...

Hoppas det går bra på mötet idag! De dära två veckorna kommer snabbt att passerat ska du se, även du inte känns som det nu. Kram

Cathrin sa...

Hej!!Vad kul att få åka till Turkiet, och vet du??Vipps så är han hemma igen.Skickade själv iväg mina två tjejer med mitt ex för 11 år sedan och kände mej ensamast i hela världen, men det gick ju det med så jag vet hur du känner det. Hoppas allt går bra i skolan. Börjar jobba sent i dag så jag går här och småskrotar lite. Ha en trevlig helg,kram Cathrin

mammagladh - bra första cykel? sa...

2 veckor??? Jag skulle nog inte klara av det, jag har inte ens varit ifrån mina barn i 24 timmar.

http://mammagladh.blogg.se

Kamilla sa...

Härligt med fredag, men trist utan sonen...2 veckor! jag som höll på värka sönder efter en helg *generad*
kramkram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...