Sidor

onsdag 27 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet: Å

Jag är tacksam för att vi har bra återvinning i vårt land och för att jag är gift med en återvinningspolis. Jag är tacksam för att jag hemifrån fått modet och styrkan att uttrycka mina åsikter och för att dessa (i min mening) är sunda och vettiga (såklart!)
Jag är tacksam för varje år jag lägger bakom mig, fyllt av erfarenheter, glädje, sorg men framför allt år där jag besegrar den jävla sjukdomen.
Jag är tacksam för att jag numera sällan upplever ångest, vilket jag ofta gjorde förr i samband med min sjukdom och dess olika faser.
Jag är tacksam för att min mormor (ni vet den katolska maffia varianten) fyller åttio år i januari. Respekt!

Ja, det var var JAG är tacksam för, vad har Du på din lista?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...