Sidor

torsdag 21 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet: T

Hmm...detta ska väl ändå inte vara så svårt....eller? Jag är tacksam för sighten tradera där jag varje år fyndar (och säljer) massor med saker. Jag kom på att jag varit traderare sedan 2004 - inte illa :)
Jag är tacksam och glad för alla musikaliska stunder vi har i The Lilies, snart drar vi igång igen efter sommarens uppehåll.
Att det kan stå så still i huvet på en....min tid är jag tacksam för! All tid jag får med min underbara familj, mina vänner, min egentid, tid till min hobby och mina intressen, tid för motion, tid för vila, tid för fest och roligheter. Det fanns ju faktiskt en (två) period i mitt liv när jag inte visste hur mkt mer tid jag skulle få med mina nära och kära. Så varje dag är en gåva! Tänk på det och ta väl vara på den.
Jag är även tacksam för den trygghet jag har i min familj, på mitt jobb, bland mina vänner, i mitt hem. Trygghet är viktigt här i livet.

Vad är DU tacksam för idag när vi kör bokstaven T?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...