Sidor

onsdag 13 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet: L


Jag är tacksam för alla mina lediga dagar, särskilt de som infaller tillsammans med övriga familjen. Louis Vuittons kreationer kan man inte annat än vara tacksam för! Själv är jag stolt ägarinna till denna Looping bagen:
Jag är tacksam för min nya hälsosamma livsstil, för att jag överlevt den jävla sjukdomen cancer och för att jag varje dag lär mig något nytt. Kan man annat än vara LYCKLIG när livet är så här?! Jag är tacksam för min vän Lena, som delar min viktresa. Det är skönt att ha någon att bolla tankar och idéer med, någon som förstår för hon själv är där eller har gått igenom samma sak. Detta gäller även min vän Linda, även om vår viktresa ser lite annorlunda ut. 
Åsså e jag tacksam för att vara Limhamnstös.

Kom igen nu - vi e på L, l som i läggdags för min del efter ett nattpass....sista innan semestern. Nu återstår endast 2 dagar o 2 kvällar....sen!

2 kommentarer:

Lena sa...

Å gulle dig... för det var väl mig du menade? Om inte, så tar jag åt mig ändå :) Och jag som inte skrev ditt namn på K... sorry. Har bara skrivit familjen, fast jag skrev ju dig på Facebook :) L har jag lite svårt för, bara 2 saker än så länge, men du ger mig lite idéer... Kram å sov gott!

L8 sa...

Gick du på Linné eller Berga? Limhamnstös... Jag gick på Geijer och Linne :)
Fast jag är nog lite äldre än du ;) hihi
Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...