Sidor

fredag 8 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet: G

Jag är tacksam för min älskade make som jag nu svart varit gift med i 11 år. Grattis på bröllopsdagen hjärtat!


Bokstaven G....har funderat fram och tillbaka och det är inte lätt...men jag har till slut bestämt mig för att det jag mest är tacksam för som börjar på G är glada människor, glädje smittar ju verkligen av sig :)

Jag är tacksam för att jag har kylen proppad med färska och goda grönsaker, som jag vet att jag till största del får äta själv :)

Har du lika svårt som jag att komma på saker på G att vara tacksam över?

1 kommentar:

Lena sa...

Bra saker att vara tacksam för! jag har 5 saker på min lilla lista och inte en enda är samma som du skrivit :) Fast glada människor och goda grönsaker är ju inte fel det heller! Kram å ha en skön dag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...