Sidor

måndag 11 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet: J


Hmm....vad ska vi komma på  här då? Johan så klart! Min käre make Johan ju! Honon är jag naturligtvis tacksam för att jag träffade på, för snart 13 år sedan. Jisses va tiden går....o snart har vi varit gifta i 11 år. Det är inte alla som har turen att träffa sitt livs kärlek, men jag har gjort det!
Jag är tacksam för att jag inte längre är allergisk mot jordgubbar vilket jag var under större delen av min uppväxt. Tänk vilken fröj att få mumsa på dessa fantastiskt goda bär!
Vad är DU tacksam för som börjar på J?

2 kommentarer:

Lena sa...

Hm. En av dem har jag också på min lista, kan du gissa vilken? Kan inte riktigt förstå att vi båda kunde missa Internet... Kram å ha en bra dag!

My Open Source Software Development Blog sa...

Vad trevligt att du uppskattar din make ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...