Sidor

tisdag 26 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet: Z

Jag kollar mkt lite på tv och vi brukar inte ha några dispyter kring vilka tv program vi ska se hemma hos oss eftersom maken kollar lika lite på tv som jag. En sak jag uppskattar väldigt mkt och som jag brukar göra när jag är sjuk och ligger hemma (vilket jag vet vissa kommer säga att jag aldrig gör eftersom jag envisas med att alltid gå till jobbet....) är att slö-zappa mellan tv-kanalerna. Det är så avkopplande på något sätt.
Sen är jag tacksam för att jag INTE gillar djurmönster på kläder, särskilt zebrarandigt.
Sist men definitivt inte minst måste man som skåning och svensk vara tacksam och stolt över Zlatan, för vet ni? Ingen kickar fotboll som han!

Kommer du på något bra på Z?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar saker i ZINK och så älskar jag ZUCCHINI!

Kram Maribella

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...