Sidor

onsdag 6 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet: E

Ja, då har vi kommit till bokstaven E. I mitt liv är jag tacksam för min systerson Emilio, som är mosters (och morbrors) älskade hjärtegull och min sons älskade kusin.
Jag är tacksam för min envishet, för att jag och min familj har en bra ekonomi som gör att vi har mat på bordet och kan införskaffa det vi behöver. Jag är både glad OCH tacksam för all energi jag fått i och med min viktminskning. Tänk så mkt mer man orkar idag jämför med för 56 kilo sedan!
Jag är tacksam för alla erfarenheter jag fått de senaste åren, som stärkt mig och gjort mig till den jag är idag. Jag är tacksam för att jag hittat en sockerfri kaffe essens, vilken bidrar till lite lyx i vardagen.

Vem/Vad har du i ditt liv att vara tacksam för som börjar på E?

3 kommentarer:

Lena sa...

Mycket bra saker! Några stod redan på min lista... men som du sa, great minds think alike. Kram

Maribella sa...

Endorfinerna efter ett träningspass!

Mammas-lilja sa...

Hej ja kryddan har kommit fram;) jag har lagt upp ett inlägg om den om du vill veta vad jag tyckte om den, kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...