Sidor

måndag 27 december 2010

Dag 36 - av 45 Det här upprör mig

Sen jag blev sjuk första gången 2006 har jag (för det mesta) slutat uppröras över bagateller och småsaker - saker som jag förr kunde lägga ner en hel del onödig energi på.
När barn och djur far illa på olika sätt blir jag alltid upprörd. Tänker inte gå in på det mer just nu för då får jag bara ont i magen.
Andra saker som gör mig upprörd är när folk ljuger, det gör mig rosenrasande. Nu räknar jag inte in små vita lögner som man använder för att tex täcka över vad/om man köpt ngt i julklapp eller så ;) utan när människor ljuger för att de är elaka eller rent av illasinnade. 

Vad gör DIG upprörd?

Inatt har det kommit ännu mera snö....jag vet inte var vi ska lägga allt vi skottar undan. Igår INNAN snöfallet såg det ut så här hos oss:
Suck....jaja, jag hoppas kommunen kommer under dagen och hjälper oss skyffla iväg snömassorna. 

3 kommentarer:

Maribella sa...

Jag blir upprörd över folk som inte kan föra sig... Vare sig det gäller att tala sanning, tjuva eller självmordsbomba!

Snön ja - vart f-n ska man göra av den? Synd man inte har sjötomt så det bara kunde vara att skyffla ner den i sjön!

Kram

scrapmoster sa...

Men snälla nån vad mkt snö. Hoppas ni inte får ryggskott på köpet av allt skyfflande.

Jag håller med dig. Oärliga människor och folk som gör barn/djur illa gör också mig upprörd.

Kramen i

Helene sa...

Nu räcker det med snö tycker jag !!
Tittade ut nyss och det snöar IGEN = ((
Jag blir upprörd av människor som snackar skit bakom ryggen och oärliga människor...
God fortsättning !!
Kram Helene.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...