Sidor

torsdag 23 december 2010

Dag 32 – av 45 Ett foto på dig och din familj

Jag har letat kan ni tro och jag hittar inget foto på mig och hela min familj, så därför kommer där ingen bild idag. Men morgon - julafton samlas vi ju alla så då ska jag se till att få taget ett familjefoto. Så jag återkommer helt enkelt!




Hur mår jag är det många som undrar. Jo, nu mår jag bättre. Fick ny antibiotika hos doktorn i måndags och sjukskrivning en vecka. Mina infektionsprover var inget bra så jag ska dit igen i mellandagarna för ny provtagning. Men febern är borta liksom muskelvärken. Jag är fortfarande trött men betydligt piggare än tidigare. Var ute med Alice igår och det var riktigt skönt att få lite frisk luft i lungorna, även om den var isande.


Det har kommit ännu mer snö inatt. Vi vet inte var vi ska lägga all snö längre som måste skottas undan....som tur var kom kommunen och skottade undan här igår för det är helt galet va snö vi har fått. O i våra små gator finns inte så mkt utrymme till skyfflande....
Nu ska jag se till att få i mig lite mat. Återkommer snart med lite scrapfoton. 


Ciao!

4 kommentarer:

Maribella sa...

Ser fram emot att se familje foto! God jul önskar jag dej!
Kram

scrapmoster sa...

Ser också fram emot ett famljefoto. Ska nog tqa ett själv i morgon för jag tänkte ju göra den här utmaningen i januari.

KRamen i

Chris_P sa...

Krya på dig!! Håll dig inne i värmen!
God jul på er allihopa! Hälsa Johan! Ha en rolig dag imorgon, hoppas din pojke får en härlig dag!

Julkramar

Helene sa...

God jul till dig !!
Kram Helene.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...