Sidor

fredag 10 december 2010

Dag 19 - av 45 Detta ångrar jag

Jag ångrar inget jag gjort, jag ångrar däremot mycket jag INTE gjort. Saker och ting jag tex inte gjort pga att min vikt hindrat mig antingen rent fysiskt eller psykiskt för att jag inte vågat.
Jag tror inte på att lägga energi på saker man inte kan påverka, så jag försöker just nu mest konstatera att jag inte gjort massor av saker pga min vikt. Men nu när övervikten är på väg att bli ett minne blott kan jag ju se fram mot så mkt mer istället. Det tänker jag lägga energin på.

Vad ångrar du?
Nu ska jag göra mig klar för en planeringsdag på St Gertrud i Malmö, en planeringsdag som avslutas med julbord.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Oj vad juligt och fint du har fått det hos dig nu när du pyntat!

Bra inlägg - man ska nog fundera lite på de skaer man inte gjort eller väljer att inte göra pga att man inte vågar t.ex.

Tänker en del på att man måste stanna upp och bara vara och njuta av tillvaron.

Ha det bra
Kramar

Sandra sa...

Verkligen bra man ska inte ångra sånt man gjort men det man inte gjort! Vad julfint det blivit här!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...