Sidor

torsdag 16 december 2010

Bortglömda julkort

Eftersom jag ligger hemma och är sjuk har jag glömt att publicera ett flertal julalster jag gjort.
Här kommer några julkort
Paketen är skogstokiga, jultexten är från inkido.Julgranen jag jag vikt själv, en origamigran. Visst är den fin :)
  
Nedanstående julkort är Skogstokigt,  pepparkakorna och degen liksom de små hjärtana på kockmössan är målade med Liquid Applique penna i brunt som "poppar upp" när man värmer den med tex en embossingfön.

  
Kommer snart även lägga ut fler julkort och tändsticksaskar samt nyårsljus

6 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Men inte ska du vara sjuk nuu !! Jättetrist !!! Hoppas du kryar på dig snabbt !!! Kram Eva

L8 sa...

Åh, vad fina. Jag är så avundsjuk på dig som hunnit med så många julkort redan... Varför lär jag mig aldrig?? Bara att skära ut mina kortstommar har tagit så många timmar att jag inte ens vågar berätta. Men, men jag har tom tisdag på mig att sitta uppe hela nätterna. hihi
Hoppas du mår bättre!!
Kramisar

S sa...

Va duktig du är!
krya på dig!

Imsavimsa sa...

Så fina :). Duktiga du. Kan man gå en kurs hos dig ;)? Krya på dig, hälsar en annan sjukling.

Malin sa...

Ja en kurs hos dig borde jag med gå! :) Du gör jätte jätte jätte fina saker!!! Säljer du detta någonstans ?

Annika strandberg sa...

Frisk nu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...