Sidor

fredag 24 december 2010

Dag 33 – av 45 Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?

Idag är det julafton och min son fyller 8 år. Tiden har gått rasande fort....GRATTIS till min store påg!

Dagens ämne är vem jag skulle vilja byta liv med för en dag och varför. Jag har funderat och funderat. Naturligtvis skulle det vara spännande att byta liv med någon världsstjärna, toppolitiker eller annan känd person. Jag tror jag skulle vilja byta liv med min idol Aretha Franklin när hon för 40-år sedan var på toppen av sin karriär (inte för att hon någonsin dalat). Få uppleva att stå på scen, känna känslan av soul som hon förmedlar till sin publik när hon sjunger.

Det måste vara speciellt. Den rytmen, den feelingen hon har när hon sjunger är det få människor i världen som har (enligt min åsikt). Så henne skulle jag vilja byta liv med för en dag (fast då bakåt i tiden).
Vem skulle DU vilja byta liv med för en dag och varför?

1 kommentar:

Kati sa...

God Jul önskar jag dig och de dina!

Hälsa och önska din son ett grattis från en cyberläsare...

Kati

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...