Sidor

lördag 25 december 2010

Dag 32 – av 45 Ett foto på dig och din familj - nytt försök

nu återgår vi till inlägget jag inte kunde utföra tidigare i veckan, men nu har vi tagit foton:





Från vänster: min pappa, systersonen Emilio, min mamma, min son Alexander, svågern och systerdottern Isabella samt maken. Uppe sitter jag och syrran.
Andra delar av min familj är ju från makens sida. De firade tyvärr inte jul med oss i år så vi får se om vi kan få till ett liknande foto där ikväll.
Så god jul från oss till er.

3 kommentarer:

Vibbe sa...

GOD JUL till dig och din familj
Kram Vibbe

Lena sa...

Vilket fint kort på er alla! Mysigt med familjekort. Ha en riktigt bra dag! Kram

Unknown sa...

Underbart foto på en härlig familj!

God FOrtsättning. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...