Sidor

söndag 5 december 2010

Dag 14 av 45 - Den här veckan

har varit intensiv....jag har jobbat hela veckan och helgen samt 2 extra nätter. Jag och maken har skottat snö så det räcker och blir över för ett helt decennium. Vi har firat Söderbloms Lounge och Grills 2 års jubileum, vi har åkt pulka, jag har stämplat på ljus, gjort julkort på beställning som gått iväg för leverans med posten.
Sen har vi repat med Liljorna samt haft en privat spelning på en glöggfest. Nämnde jag att vi skottat snö?
Sonen har öppnat de första luckorna i julkalendern och räknar dagligen ner till sin födelsedag och julafton, som för honom är en och samma dag.

Ja, det var denna veckan har gått undan...o nu laddar vi för nästa. Men först ska jag skotta mig ut ur huset för det har kommit ännu mera snö inatt

Idag är det andra advent och jag hoppas ni får en mysig och härlig dag med nära och kära. Själv jobbar jag

5 kommentarer:

Lena sa...

Här är det också snöskottning och jobb som gäller, men för det första har jag mindre snö att skotta och för det andra kan jag sitta och jobba i min morronrock... Så jag har det nog lite enklare än du. Önskar dig i alla fall en bra dag på jobbet! Kram

Cathrin sa...

Vilken vecka!! Du måste vara helt slut.
Hoppas nästa blir lite lugnare, kram Cathrin

Lotta sa...

Vilken vecka.
Hoppas du får lite mys idag trots att du arbetar.

Kram

L8 sa...

Ha en riktigt mysig advent! Kolla in vilken fin julkrubba Lisa gjort - jag bara var tvungen att lägga ut ett foto på min blogg. Nu börjar julstämningen infinna sig :)
Kramisar

Annika Strandberg sa...

Ja du har haft fullt upp! Hoppas veckan blir lugnare för dig! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...