Sidor

måndag 1 november 2010

Skogstokig scrapträff

Igår var jag i Kalmar på Skogstokig scrapträff och träffade bla Lena, Petra, Eva och Susanne. Såååå kul!
Skogstokiga Petra och jag åkte tåg upp till Kalmar och ni kan tro vi snackade, resan gick hur fort som helst.

Jag fick en one-on-one promarkers lektion av Petra och vi jobbade mkt med skuggning, 3-punkts 3d skuggning och jag inser att jag måste köpa massa nya nyanser!
O ni kan tro vi hade pennor där, en hel förmögenhet när alla lagt upp sina promarkers på bordet!


Tänk att pennorna kostar mellan 25-35kr/st!
Vi fick lite hinter om nya motiv som är på G, vi åt underbart god mat som Lena och Eva lagat åt oss men mer om allt detta senare för nu måste jag rusa till jobb där jag ska ha fördjupad utbildning i hur man förebygger hot o våld på sin arbetsplats, i både teori och praktik.

Avslutar med resultatet av min promarkers lektion, översta motivet är Petras, understa mitt....de gråa duttarna ni ser under motivet var när Petra skulle testa sin penna...jag gör exakt som hon gör...men undrar varför hon målar under motivet...vi ska ju klippa ut det....då säger hon att det är dammtussar....snacka om att det blev jubel i rummet...jaja, den bjuder jag på!

Ha en underbar dag!

7 kommentarer:

Petra Maria sa...

Tack för en superhärlig och trevlig dag och tiden gick tyvärr på tok för fort.
Skogstokiga bamsekramar
från mig

Susanne sa...

Ett Stort TACK... jätteskoj att träffa dig och de andra. Hoppas det blir fler gånger!!
Ha det så himla bra!

Kramizar Susanne

Evas Pyssel sa...

Vilken fantastisk dag med er tjejer !!! Vi har pratat om detta länge Lena och jag och nu blev det av. Det var så roligt !!! Kram Eva

Helene sa...

Va kul ni verkar ha tillsammans = ))
Och va fint och roligt det verkar vara...
Ha en fin måndag.
Kram Helene.

Lena sa...

En supermysig dag!!! Jag ler fortfarande när jag tänker på dammtussarna...!!! Ja den får du bjuda på...hihi...

Tack för en mysig dag!! Och ha en bra dag idag..
Kram Lena

scrapmoster sa...

som sagt, är inte alls avis på er träff...
En sån där träff med bara färglägga med promarkers en sån ska vi ha i min cirkel till våren tror jag bestämt. Verkar ju hur nyttig som helst. Jag är inte alls bra på skugga etc så vore kul att lära sig.
Fint magnetkort föresten. Det är så bra för jag får massor av tips på saker som jag kan ta till min cirkel. Jättebra verkligen. Tack för det!!
Kramen i

L8 sa...

Jag är sååååå avundsjuk!!! Jag har tänkt på dig hela helgen :)
För din info är du numera nerflyttad i min sidebar till Scrap Academy Skurup Division :) Jag mailar logon alt. så plockar du den från min sida. Alla medlemmar får använda den logon på sin blogg.
Vi ses snart igen och då ska du få lära dig ännu mera kul saker!
Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...