Sidor

torsdag 11 november 2010

Enkelt julkort

Var på träff med det superhärliga gänget från Skurup Scrap Academy härrom kvällen och vi hade träffen på Stämpelfabriken i Malmö. Vi fick bla stämpla på ljus, något jag verkligen velat göra ett tag, sen fick vi göra "enkla" julkort. Alla fick samma material men åstadkom helt olika kort. Så kul!
Sen gjorde vi enkla jul-tags som vi själv målade med hjälp av distresser, något jag inte jobbat med tidigare. Superkul!
Här kommer mina alster:
 Kommer visa i ett annat blogginlägg sen hur man gör, det är superlätt!

Julkortet, vars hjärtan är enkla chipboard-hjärtan vi färgat in med stämpeldynor, stämplat motiv på sen sprayat meg glitterspray. Sååå fint!
Till sist tagen:

Fick verkligen blodad tand att stämpla på ljus, kommer snart visa upp ett med Skogstokiga motiv :)
Ha de!

7 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Så fina saker du gjort igen..stämpla på ljus verkar väldigt kul. Måste prova!!!
Ha en fin dag// Inga

nettan sa...

du är så flitig ...... kram

Petra Maria sa...

Supersnyggt Katarina!
Skogstokiga bamsekramar
från mig

Lotta sa...

Visst var det kul!!!
Fick också blodad tand på ljusen - ska bara leta reda på min embossingfön, sen tror jag att det blir några till...

Hoppas du blivit lite bättre i halsen
Kram
Lotta

Lena sa...

Såna fina ljus gör min kollega Malin också (hon med smyckena). Jag har beställt 5 st av henne, att ge till Kati, syrran, mamma och Marita i jul (och ett att behålla själv). Vi ger ju inte julklappar, men ett sånt här ljus är ju fint att ge bort. Rolig idé!! Kram

L8 sa...

Hmmm... var inte du dålig... då ska man kurera sig och inte stämpla på ljus när man egentligen borde sova ;)
Visst hade vi skoj? Dina alster blev jättefina!! Krya på dig och hoppas att du kan vila upp dig efter Stockholmstrippen!
Kramis

Imsavimsa sa...

Sååå fina ljus o kort. Du är verkligen jätteduktig. Det är verkligen kul att titta in hos dig :). Krya på dig.
Imsavimsa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...