Sidor

torsdag 4 november 2010

Ny vinterjacka

Eftersom alla vinterplagg jag äger hänger som ett 2-manna tält o kappan jag fick av syrran har orsakat 3 kommentarer o frågor om jag är gravid så fick jag helt sonika bege mig ut o köpa ny vinterjacka.
Hittade slutligen denna på Lindex:
Till detta hittade jag en kabelhalsduk o mössa i mullvadsfärg, heter det så tro?
Ingen har i alla fall frågat mig om jag är gravid i denna jackan.....det är alltid något när man inte kan/får bli gravid o dessutom snart gått ner 45 kg....

9 kommentarer:

Lena sa...

Den var ju jättesnygg, och varm om rumpan ser den också ut att vara. Bra val!! Mullvadsfärg låter rätt :)

Kram

Chrissan sa...

Snygg.
En jacka i min stil. :)

Evas Pyssel sa...

SNYGG !!! Den blir du höstfin i !! Kram Eva

scrapmoster sa...

Fin färg & jättesnygg. Den lär hålla dig varm i höst & vinter. Dessutom så är det skönt tycker jag när de går ner en bit över rumpan och kapuschong är aldrig fel.
Kramen i

Sockergrynet sa...

Snygg jacka!! Jag har den själv fast i svart och jag älskar den!! 45 kg... det är ju bara så bra!! <3

Helene sa...

Jätte-snygg jacka...Kul när man hittar nåt som man blir så nöjd med !!
Ha en mysig kväll.
Kram Helene.

Nina sa...

Jättesnygg! :o)

Unknown sa...

Den är sketasnygg!! Vill själv ha den.. haha.. Mycket bra smak damen har =) Kram

Linda Röjfors sa...

Riktigt snygg :)
Jag tror jag måste vara en härmapa :S
Jag har letat efter en snygg kappa i ett år så går fortfarande men min gamla dunjacka ;)får titta iaf:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...