Sidor

lördag 27 november 2010

Dag 06 av 45 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Ett nytaget foto av mig själv, här är jag och min lilla systerdotter Isabella. Det togs för 2 veckor sedan när vi firade min syster som fyllde år.
Nu till 15 intressanta fakta om mig....om de är intressanta eller inte vet jag inte men here goes:
  1. Jag dricker helst mitt kaffe ur min termosmugg
  2. Jag är gudmor till min yngsta kusin och har fått äran att bli gudmor till prinsessan på kortet ovan. 
  3. Jag älskar deckare och sedan 3 år tillbaka lyssnar jag dagligen på ljudböcker
  4. Jag äter inte pepparkakor men bakar några plåtar varje år och konstruerar gärna pepparkakshus.
  5. Jag älskar att laga mat och har massor av kokböcker...dock följer jag ALDRIG ett recept.
  6. Jag är en scrapoholic
  7. Jag är njuter gärna av ett gott rödvin
  8. Jag dricker inte öl eller whiskey
  9. Jag är väldigt svag för Louis Vuitton och Burberry
  10. Enligt maken bor det en liten datanörd i mig
  11. Jag sjunger varje dag.
  12. Jag ÄLSKAR julen!
  13. Jag går inte utanför dörren utan min mobil
  14. Jag är kär i mina nya stövlar
  15. Jag är matte till en kamphund som är helt övertygad om att hon är Primadonnan med stort P

    6 kommentarer:

    scrapmoster sa...

    Underbart vetande om dig min vän. Jag älskar också julen men dock inte snö så ja...

    Men du, ska inte den lilla prinsessan ha en trasdocka i julklapp?? hehe..¨

    Föresten, hur lång tid brukar en beställning från Stämpelfabriken ta?? Gjorde en best. den 19/11 men har fortfarande inte fått den. Ska nog kolla på nätet när jag tänker efter.

    Ha en underbar dag i vinterkylan!!

    KRamen i

    Chris_P sa...

    Du glömde nog "stort hjärta"??

    Lena sa...

    Det var väl egentligen bara punkt 1 som var en nyhet :) Och så håller jag med Chris P :) Kramar i mängder

    Evas Pyssel sa...

    Tänk att du fick ihop så många punkter. Det är ju svårt att skriva om sig själv. Ha en underbar advent !! Kram Eva

    Linda H sa...

    Alice är ingen kamphund.... de var avlade för arbete, men primadonna är hon och jättemysig som sin matte!!
    Julemyskramar till dig!!

    Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

    Kul att läsa korta fakta sådär!

    Önskar dig en härlig helg!

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...