Sidor

lördag 13 november 2010

Ingen blogg igår

Ovanligt nog blev det ingen blogg igår, tiden räckte helt enkelt inte till. I motsats till vad många tror är det ingen lek att vara iväg på tjänsteresa, inte i min bransch i alla fall. Schemat har varit tajt och späckat men väldigt roligt och givande.
Vi var 35 minuter försenade på Arlanda så klockan var lite över åtta på kvällen innan jag kom hem. Somnade i soffan med mina pågar omkring mig. Vet inte vad klockan var när Johan sen fick mig i säng, men jag har sovit som en stock. Uppe med tuppen med sonen som är piggelin som vanligt.
Idag laddar vi för systerysters kalas, hon fyller först imorgon men firas idag.
Ikväll ska maken på rom-provning och jag är själv hemma med sonen. Ska bli skönt, behöver verkligen mamma-son tid.
Nu ska jag förbereda bloggen många frågat efter, dvs hur man stämplar på ljus.

Ha en finfin dag

Ciao!

1 kommentar:

Lena sa...

Å vilken snygg layout du har nu!! Och TACK för att du har tagit bort den mörka bakgrunden, nu kan jag börja läsa dina inlägg i bloggen igen och inte i feedsen. Skitsnyggt!! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...