Sidor

onsdag 1 september 2010

Exorcism mot förkylningsvirus?


Hur mår jag idag? Vill inte känna efter. Har sovit ofantligt många timmar vilket känns i min rygg. Är inte van o ligga så mkt....känner dessutom en inre rastlöshet som kroppen inte riktigt vill va med på att få utlopp för fysiskt.
Har proppat mig full med vitaminer och vätska. Kört alla huskurer jag bara kan komma på för att svettas ut skiten. Nu hoppas jag att det kan/ska vända och jag ska må bättre. Jag har inte tid att va sjuk! Jag har ingen lust med att ligga hemma och sova bort värdefulla timmar bara för att vissa bacillusker har fått för sig att bosätta sig i min kropp.
Undrar om exorcism kan funka för förkylningsvirus? Någon som vet?

5 kommentarer:

Lena sa...

Hoppas du mår bättre snart, inte alls roligt att vara 'kyld... Kram

Helene sa...

Vet ingen dunder-kur mot förkylning : /
Men jag hoppas att du kryar på dig snart !!
Ha det gott ( lite iallafall )
Kram Helene.

Unknown sa...

Jag undrar det samma!

Anonym sa...

en trejdel wisky en tredjedel citron jouce en tredjedel varmt te. två skedar honung. testa detta innan du går och lägger dig.

Sandra sa...

Krya på dig, själv har jag haft huvudvärk i en vecka från och till, känns inte alls bra men vad ska man göra?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...