Sidor

lördag 25 september 2010

Hur går det med utmaningen?

Snart har det gått en vecka av utmaningen och jag har bara ett maxtest kvar att utföra. Det kommer jag göra imorgon innan jag åker till jobbet.
Kämpar fortfarande med min lista med minst 10 saker med mig själv som jag är stolt över/nöjd med. Varför ska det vara så svårt? Vet ni hur många egenskaper/saker det står på min lista idag?
3! 3 ynka saker o jag ska komma på 10...........känns som att jag kommer kugga på den punkten.

Nästa veckas utmaningar känns lättare: 2000 trappsteg, ett nytt recept/ingrediens och varje dag skriva ner 3 saker jag är tacksam över. LÄTT! Men 10 saker jag är nöjd med mig själv .....shit!

Är det bara jag som inte kommer på något eller är ni andra lika kassa? Testa! Ta fram en lista och skriv! O tänk på att det ska handla om dig själv, dina egenskaper, eller saker hos dig själv du är nöjd med eller stolt över.

4 kommentarer:

Linda H sa...

Din inre styrka och förmåga att hantera motgångar.
Din vänlighet och kamratskap.
Din Tiger som står upp för din familj i vått och torrt.
Din utbildning och kunskap
Din viktnedgång
Din kämparglöd med träningen
Din sångröst och deltagande i The Lillies
Din förmåga att finnas för andra i lagom dos när du själv har det tufft
Din förmåga att prioritera rätt och sätta familjen först så som det ska vara.
Ditt föräldraskap, du är en jättefin mamma!!

Anonym sa...

Jag tror nog att andra i din omgivning utan problem skullek unan komma på MINST 10 saker om dig men det svåra är ju att göra det själv för oftast så tänker man helt annorlunda och vi kvinnor har ju en viss förmåga att nedvärdera oss själva eller se hur bra vi faktiskt är!

Suzan sa...

Hrm.. inte lätt.. men ska försöka ge mig på det där :D

scrapmoster sa...

Jag tänker pröva det där med 10 saker om mig själv. Har själv lite funderingar om detta....

Kämpa på. Du hittar dina braiga saker det gäller nog bara att inse att de faktiskt finns där mitt framför näsan.

KRAMEN i

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...