Sidor

torsdag 30 september 2010

Tack L8 för inspirationen!

Härrom kvällen var jag på kurs på Stämpelfabriken där L8 höll en kurs i present-kort. Superkul! Jag och L8 har aldrig tidigare träffats men har följt varandras bloggar ett bra tag och har sedan en tid kontakt på fejjan. Det var verkligen kul att få träffas IRL och L8 hade som mål att inspirera mig och väcka liv i min skaparlust som legat i dvala ett bra tag.
Snacka om att den väcktes! Det var verkligen kul och precis vad jag behövde. Dessutom visade sig att där fanns andra välbekanta ansikten på kursen, 2 fd kollegor så det blev ett kärt återseende.

Sen var jag ju tvungen att shoppa loss lite när jag ändå var på Stämpelfabriken ju....blev en massa fina papper, en stämpel och annat "bra att ha".

Dessutom hade L8 en puch som inte finns att få tag på i Sverige, utan endast säljs på home parties i USA. En sådan måste jag ha tänkte jag och gick hem och messade min kusin i USA som tipsade mig om att de säljs på e-bay. Maken som har ett e-bay konto vann en sådan till mig igår kväll så nu är den snart på väg hem till mig. Yeeey!
En word window punch är snart miiin, bara miiin! Kommer snart lägga upp bilder på alla mina alster, men en sak i taget! Nu ska jag sova vidare. Magen är inte så glad för antibiotikan men va fan...det är smällar man får ta.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...