Sidor

söndag 26 september 2010

En lååång söndag

Jobbar helpanna idag 06.45-21.15 och just nu undrar jag vad jag tänkte på när jag gick med på att byta med kollegan. Igår kändes det helt okej, men inte imorse....jaja. Jag har igen det sen men just nu är det segt.

Blev en snabb power walk imorse eftersom jag inte hinner till gymmet idag. Har fortfarande inte skrivit klart min lista som ingår i utmaningen, fan att det ska vara så svårt.

Har i varje fall laddat väskan full med mellanmål och mat så jag ska klara mig utan några större missöden och dåliga val. Planering är A och O!

Nä, nu må ste jag sticka. Ha det bäst!

2 kommentarer:

Cinderella sa...

Ett så långt arbetspass? Var jobbar du då?

Lena sa...

Fattar inte att du orkar... men det kanske är annorlunda när man är inställd på det från början. Jobbar jag så länge så är det maffig övertid och helt oplanerat.

Hoppas du får en skön kväll när du kommer hem. Kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...