Sidor

torsdag 1 oktober 2009

Vad är Soulsisters Diary?

Jag gjorde som Eva och smsade frågan "Vad är Soulsisters Diary" till 118 800 och fick svaret:

"Soulsisters Diary är en fenomenal blogg skriven av en neurotisk, sprudlande glad, lite halvknubbig levnadsglad morsa.......Hon lever för scrapbooking och pyssel men tyngs av bröstcancerångest. I hennes högtalare sprutar det alltid ut en massa soul på högsta volym".

Vet inte om jag blev gladast för fenomenal blogg eller halvknubbig haha....

Vad står det om du frågar om DIN blogg?


16 kommentarer:

Mysan sa...

Klockrent! Trodde inte man var neurotisk längre....är det inte ett rätt så förlegat uttryck?

supermom sa...

Ha ha! Det här måste jag prova...

supermom sa...

Hm jag fick inget svar, för mitt telefonnummer var inte registrerat, men de drog en massa pengar i alla fall! :)

Kamilla sa...

Den är ju FENOMENAL!!!
Du rockar ju *kramar om*

Mamma Russin sa...

hej hopp...
haha, så klockrent... jag gjorde en sån för länge sedan.. tror jag ska göra en till...

hoppas du får en fin dag, kramkram

Anonym sa...

det passade alldeles utmärkt på dig. Men jag tycker om dig ändå.
Kram Melander

Madonnan sa...

Va, kan man göra det? Och få svar dessutom! Så roligt.

Du har i alla fall en jättebra blogg och det hade ju de insett :)

Kram!

Toby sa...

Klockrent!

Sandra sa...

Härlig beskrivning!!!

Mickey J Barczyk sa...

Haha, skitkul!

Ingela sa...

Vad roligt! :)

Ingela sa...

Jag kunde inte låta bli att fråga och jag fick till svar:

Trebarnslandet.se författas av en kärleksfull och livsstark trebarnsmamma. :)

Unknown sa...

En härligt blogg som handlar om familjeliv och äventyr. Rekommenderas varmt! (dock syftade de på min förra blogg =( .. )

Unknown sa...

Nu kom den aktuella bloggen: Det är en blogg som en kvinna från Göteborg har, hon heter Kiqi.

Eva sa...

HAHAHAHA

Neurotisk, lite halvknubbig och levnadsglad.

*skrattar högt*

Anonym sa...

Det är ju dig på pricken.. jag har också skickat.. men inte fått svar än.. ska bli intressant att höra.. jag har skrivit både om pysans tankar och om pysan...

Annars är det lugnt med mig..

Kram Pysis..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...