Sidor

onsdag 7 oktober 2009

Uppmaning mot rasism!

Blev uppmanad, uppmuntrad och utmanad av Tonårsmorsan att fortsätta sprida detta budskap. Och med min bakgrund är det är lätt val!







Jag uppmuntrar nu alla bloggare som känner sig manade att ta del av den här utmaningen att lägga upp en eller båda dessa video på sina bloggar och sedan, i sin tur, utmana de bloggare du vill att göra samma sak! Jag uppmanar alla som vill att föra detta vidare, då jag tycker det är dags att visa att vi är många bloggare som inte ställer upp på allt skitsnack om att Sverige vore ett bättre land utan invandrare! Det viktiga är att visa var vi står! Du kan välja att läka tillbaka till mig eller inte, det spelar kvittar. Det är budskapet som är det viktiga.
Jag tar ingen skit, gör du?!


PS: Glöm inte rosa bandet insamlingen. HÄR hittar du den. Sprid gärna detta budskap vidare med via mail eller i din blogg. DS

3 kommentarer:

Toby sa...

Klokt och bra inlägg. Mkt viktigt att det kommer upp till ytan!

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Tusen tack för att du för detta viktiga vidare!! Jag ser också att du har kampanj med det rosa bandet! Jag ska länka till det någon dag under denna månad!

Den här spridningen av uppmaning mot Rasism, fick en större spridning än jag vågat drömma om! Det känns toppen, då jag tycker det är så viktigt!! Kram! ♥

Anonym sa...

tvivlar någon på regimen?
såna ränder sitter i men

såna dom ska ha på nosen
törnen på den röda rosen

nuså krossar vi rasismen
blossar på karriärismen

därpå blir vi ganska höga
människor är inte tröga

självklart visar mighty swift
folket svansen vift vift vift

- Peter Ingestad, Solna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...