Sidor

torsdag 8 oktober 2009

Biljetter till Rosa Bandet galan

Fick mail idag om att jag fått 2 biljetter till Rosa Bandet galan på Malmö Arena, torsdagen den 29 oktober som direktsänds i TV3 kl 20-22. Detta eftersom jag var en av de 50 första (faktiskt nr 39....) i landet som startade en webinsamling till rosa bandet.
Är såååå glad eftersom förra året fick jag också 2 biljetter men kunde inte åka (då var den i Stockholm) eftersom jag hade behandling tidigt dagen efter. Dessutom kommer min idol Sarah Dawn Finer att uppträda. Kan det bli bättre?!
Så nu får jag ta med den älskade maken och gå på gala! Underbara mamma och pappa passar plutten som får sova över. Han kommer bli såååå glad. Han älskar att sova hos mormor och morfar.

Har du inte sett min insamling? Klicka då HÄR eller på bilden och skänk gärna en slant.



Naturligtvis blir jag JÄTTEGLAD om du sprider insamlingen vidare till nära och kära. Ni vet...många bäckar små....

Tack!

14 kommentarer:

Toby sa...

Va kul! GRATTIS!

S sa...

Å vad roligt för dig och maken. Ni kommer säkert att få en helt underbar kväll!

My Open Source Software Development Blog sa...

Jag ser fram emot en trevlig kväll :)

kram

annsan_s sa...

Hejsan på dig! Är du frisk nu ?
Jag är du ledig i 4 dagar så det kan inte bli bättre, ska verkligen njuta av ledigheten nu. Precis! Är för tidigt med snö nu men vi har haft frost och halt hela morgonen. Nu skiner solen så frosten har lagt sig för att åter komma igen i natt.."Blä" Hösten är härlig med sina granna färger.

annsan_s sa...

Glömde ju säga KRAM till dig.

Mysan sa...

Super roligt för er! Det är er väl förunnat!

Ingela sa...

Vad roligt för er att få gå på galan!! Så passande att Sara ska sjunga. Hon är ju så bra!

Hoppas att ni får en underb kväll! :)

Kram!

Lena sa...

Å vad roligt att du fick biljetter i år också, kommer ihåg hur besviken du var förra året! Hoppas ni får jättekul!! Och kul att insamlingen går så bra. Kramar

BantarUlle sa...

Åh, grattis! Vad roligt! Häftigt att du vunnit biljetter två år i rad. Det måste betyda att du är bra på det du gör! Det är ju alltid roligt.
Hoppas ni får en underbar kväll på galan!

Lena sa...

Åhh va kul för dig!!! Kommer också ihåg din besvikelse förra året!! Men njut extra mkt denna gång!! Det blir säkerligen en kanonkväll!!!
Kram på dig och trevlig helg!!! Lena

Petra Maria sa...

Grattis till biljetterna Katarina!
Och Sarah Dawn Finer dessutom. Ja, då kommer det bli en oförglömlig kväll.
Skogstokiga kramar
från
Mig

Unknown sa...

Ååååååh vad du är värd detta!

Anonym sa...

Grattis.. jag var i Spanien.. så jag blev nummer 1488 tror jag det blev..

Så de där biljetterna fick jag inte.. men nästa år.. då...

Kram Pys

Henrik sa...

Vill bara passa på att pusha litet för Digitala Rosa Bandet 2009, från Bröstcancerfonden, som är ett utmärkt sätt för den som vill stödja forskningen inom bröstcancer.

Det är en digital motsvarighet till det vanliga rosa bandet. Istället för att ha det på jackan, sätter man det i sin epost, i sina bloggartiklar, eller så delar man det med vänner på Facebook och andra sociala medier!

Här kan du skaffa Digitala Rosa Bandet 2009:
Digitala Rosa Bandet 2009

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...