Sidor

söndag 11 oktober 2009

Även på jobb


Hänger rosa bandet där det ska!

6 kommentarer:

Mysan sa...

Rätt inställning!

Bella sa...

Fint :-)

Kamilla sa...

Såklart!!
Jag skulle vilja ha dem ÖVERALLT!!!
Dom behövs!
Kram kram ღ

Lena sa...

Vad fint!! Jag har köpt ett rosa band men inte satt på det på min jacka än... alla mina jackor är röda så det ser inte klokt ut. Skall nog sätta det på handväskan istället! Kram

Mamma Russin sa...

hej hopp..
stina har fått sin vagn rosa bandet pimpad..:)

Anonym sa...

Det gör det hos mig också.. Rosa Bandets och cancerfonden och den lokala bröstcancerföreningen stod och sålde saker idag...

Jag köpte en sak som jag inte hade.. och det var ett mobilhänge.. sånt man kan ha mobilen kring halsen.. med rosa bandet på..

Inte så där jättefin.. men det går till vettiga saker...

Kram Pys som ringde återbud till mammografin idag.. skulle dit i möra... men det kan de glömma..

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...